Monthly access to as much or as little training as required. Provide your team opportunities for great onboarding sessions or refresher courses to make sure they are up to speed with the tool’s latest features such as productivity and efficiency hacks as well as security measures they should be aware of.
Migrating to a new platform? Provide ample opportunity for your team to get across the new tools over time, not in a 2-day intensive information dump that they forget by the end of the week!
The difference between an average deployment project or super successful one is... you got it... Great change management and end-user training. It should be a non-negotiable element of every new project.
It's one skill set to train IT users, it's a completely different skill set to end-users. Completely different! All our trainers are ex educators who undertstand learning habits and can read the room.
Partnering together allows you to focus on what you're great at; setting up the best technology environment for the customer. While we focus on what we're great at; change management and end-user training
Schedule a call with Phil and he’ll talk you through the subscriptions so you can be sure you’re choosing the right fit for your customers.
しっかりとしたヒアリングで、使用するための課題や目的を把握いたします。
目的が達成できるよう利用目的に合ったオリジナルの研修内容を作ります。
研修後には作業効率をあげて最大限の成果を上げるようにアドバイスいたします。
ぜひ下記からお問い合わせ下さい。
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想定していたより、初級レベルが多く、基礎から応用まで学べた事がプラスになりました。
ツールの使い方はもとより、組織の中でどのように便利に使えるツールを浸透させるかを学べて良かったです。
普段使っているツールにも、まだまだ知らない使い方があって感動!
短時間であまりにも多くを学んで、何が一番役に立ったか選べません!ありがとうございました。
いろいろ検索して自分自身で学ぶ事に限界を感じていました。プロの講師に教えてもらい効率よく学ぶことができました!
スタッフのスキルレベルを把握して、ボトムアップにつながる研修ができました!
常にお客様の側に立ち、状況やご要望に応じて、最高のサービスをお届けします。
不要なトレーニングはしませんし、眠くなるようなプレゼンテーションもありません。お客様が望むスタイルのトレーニングをすることが当社のポリシーです。
ツールについての説明より、それをどのように使用して業務改善するのかを詳しく説明します。